چشم آذر موسيقي ترم زمستاني را مي‌سازد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چشم آذر موسيقي ترم زمستاني را مي‌سازد
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
حبيب اسماعيلي يكي از تهيه‌كنندگان فيلم تلويزيوني ترم زمستاني گفت: ناصر چشم آذر موسيقي متن اين تله فيلم را مي سازد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، حبيب اسماعيلي که همراه با بهمن کشاورز تهيه کنندگي اين تله فيلم را بر عهده دارد، گفت:چشم آذر از ابتداي هفته جاري کار ساخت،تنظيم و ضبط موسيقي متن "ترم زمستاني"را آغاز کرده است.امير اديب پرور نيز از هفته گذشته با آماده کردن نسخه نهايي تدوين اين تله فيلم،صداگذاري آن را آغاز کرده و پيش بيني مي کنم تا اواخر هفته به پايان برسد. ما نسخه آماده شده را براي ارزيابي مقدماتي به مسوولان گروه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تحويل داده ايم.

اين بازيگر و تهيه کننده کهنه کار عرصه سينما و تلويزيون ايران اظهار داشت:علي فراهاني به طور همزمان کار جلوه هاي ويژه رايانه اي"ترم زمستاني"را انجام مي دهد.زيرا با توجه به اينکه داستان فيلم در دهه 40 مي گذرد براي تغييرات رنگ صحنه ها و پلان ها به انجام کروماکي نيازمند بوديم که علي فراهاني آن را انجام مي دهد.

سيدمحمد بهشتي فيلمنامه اين کار تلويزيوني را نوشته و سيدرضا بهشتي آن را کارگرداني کرده است."ترم زمستاني" داستان جواني دانشجو در سال هاي پيش از انقلاب را روايت مي کند که پس از مدتي سکونت در خارج از کشور به ايران باز مي گردد.او به دنبال دوست صميمي و قديمي خود مي گردد؛اما...

هومن سيدي،حميد مظفري،فريبا متخصص، رسول نجفيان و ايوب آقاخاني بازيگران اصلي اين تله فيلم هستندکه از توليدات سال جاري در گروه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به شمار مي آيد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: